"Ljubav i hipnoza", Liane Moriarty; Lumen

"Ljubav i hipnoza", Liane Moriarty; Lumen  
O ovoj sam knjizi čula dosta oprečnih komentara, neki su oduševljeni, nekima je bezveze, ali meni je odlična i to najviše iz jednog razloga,a taj je što izvrsno opisuje bol uzrokovanu time kada te netko ostavi..
Npr." Da je Patrick poginuo u prometnoj nesreći, bilo bi mi dopušteno da tugujem za njim godinama. Bilo bi mi dopušteno da čuvam njegove fotografije, da pričam o njemu, da se prisjećam dobrih vremena. No, budući da me nogirao, budući da je još uvijek živ, moju su tugu smatrali nedostojanstvenom i jadnom. Prestao me voljeti pa prema tome i ja njega trebam prestati voljeti. Smjesta. Da si odmah isključila te blesave osjećaje. Ljubav ti više nije uzvraćena, dakle, glupa je."
U knjizi, inače, pratimo ljubavnu priču Ellen i Patricka, a također i priču Saskije, koja je Patrickova bivša i kojoj to toliko teško pada da postaje njegov "stalker" ilitiga, po naški- uhoda. Nije ona agresivna, ona samo želi da on shvati da je ona tu, da ga voli i da joj se vrati. I tako se njihova priča isprepliće do, neizbježne kulminacije.
Patrick je, inače, udovac sa sinom, a kojem su pokojna žena i njezini roditelji još uvijek jako, jako prisutni u životu, tako da se Ellen, uz bivšu (koja ih prati) mora "nositi" i sjećanjima na savršenu, pokojnu suprugu. Ellen je hipnoterapeutkinja, pa otuda i naslov ovog odličnog romana- Ljubav i hipnoza. Od mene- preporuka!

Primjedbe