"Zapisi jednog svodnika", Girogio Faletti

"Zapisi jednog svodnika", Girogio Faletti; Lumen
...
 Genijalna knjiga! Uzela sam je bez ikakvih preporuka, bez čitanja recenzija, čisto po nekom svom "čitalačkom" instinktu... Ok, znala sam za autora, iako još nisam čitala njegove romane i onda- vau!
Ne sjećam se kada sam zadnji puta čitala neki triler (a čitam ih dosta) u kojem nisam u nekom trenutku naslutila rasplet, glavnog negativca ili sl.
Upravo to se dogodilo u ovoj knjizi koja ima odličnu priču, izvrsne ...likove i, koliko god to zvučalo kao klišej, totalno neočekivane preokrete i rasplete.
Radnje je smještena u Milano, krajem '70.god. 20st., točnije , u milansko podzemlje (uglavnom), glavni lik je -svodnik poznat pod imenom Bravo koji nam se predstavlja odmah u prvoj rečenici ("Zovem se Bravo i nemam kitu.") te nas u prvom licu, uz puno samoironije i inteligentnog humora, vodi kroz svoju, nevjerojatnu priču.
Bravo radi sa lijepim ženama, kreće se kroz luksuzne restorane, noćne klubove, ilegalne kockarnice, a onda se najednom pojavljuje, (naravno) jedna posebna žena- Carla. Tad se naš svodnik nađe upleten u vrlo zamršenu igru koja uključuje, uz sve već navedeno, i tajne službe, pa Crvene brigade, policiju, pripadnike organiziranog kriminala, visoko pozicionirane političare, a Bravo shvaća da se, kako bi preživio, može osloniti samo na sebe tj. svoju snalažljivost i inteligenciju.
Knjigu sam čitala baš s užitkom, priča je tako vješto zapletena ( i isto tako jasno raspletena) da mi je bilo sve više žao kako sam se približavala kraju.
Dakle, veeelika preporuka i jedna od knjiga koju ću potražiti na Interliberu!


Morana Mazor

Primjedbe