Ponoćno sunce_Jo Nesbo

Ponoćno sunce_Jo Nesbo, FOKUS na hit

Volim Nesboa, to već i vrapci na grani znaju. Radujem se svakoj njegovoj knjizi. Fokus me je ugodno iznenadio s ovom novom jer nije tako dugo da je objavio Krv na snijegu. Nekako smo već naviknuli da molimo izdavače da prevedu i obajve neke naslove. Dakle, pohvala na tome!

I onda još jedno lijepo iznenađenje kad mi ja nakladnik poslao knjigu odmah po objavi. I onda se bacim ja na čitanje. Krenem, i nema stajanja do kraja. Nesbo je u ove zadnje dvije knjige tako prikazao i predstavio glavnog lika, da ga automatski zavolite. Jasno vam je da on nije baš cvjećka, nešto se tu mutilo i u mutne vode upao, ali osvoji vas i vi navijate za njega, ili bolje rečeno brinete se za njega. I onda počinje odmotavanje klupka... I nikada nije onako kako se na prvu čini, pa možda ni na drugu.

Moglo bi se reći da ako je nešto suđeno, onda će se to i desiti. Na put vam život stavlja neobične ljude, onakve za koje biste pomislili da nemate ništa s njima zajedničko ili su vam totalne suprotnosti. Ali, zante onu poznatu o suprotnostima koje se privlače...

Dakle, dragi moji koi volite skandinavske krimiće i spomenutog gospara, ostaje vam samo da pronađete put do knjige i uronite u nju.

Stana Erstić, čitala i komentar napisala

Primjedbe